13 Aralık 2010 Pazartesi

yalnızlıgım sen ve ben burdayız sımdı...

herkes yalnızlıkla ılgılı bır ton laf edıyor bır kac laf da ben edeyım barı...
yalnızlıgım ben ve sen varız sımdı...
hepımız beraberız ve ne garıptır mutluyuz...
yalnızlıgımda sen varsın
kafa tutmuyorum ozmedır asaf ustaya
ben paylasmıyorum kı yalnızlıgımı ustam...

sen varsın ıcımde...

sımdı dıyceksınız kı ıcınde o varsa yalnızlık olmaz bunun adı
ben onun yalnızlıgındayım dostlarım
oylesıne yalnız oylesıne ıstedıgını yasayamamıs ve ıcınde kalmıs kı
bana sıgınmıs
ıcım onunla dolu....
benımlebırdunya kesfettı kendıne aıt
ama yasamaktan yoksun
sebeplerı nedenlerı var haklıdır dıyecek bır tek lafım yok
ona uzuluyorum
yalnızlıgımla paylastıgım tek sey bu,
O.

Onun bıle haberı yok
olsun
belkı de gusel olan bu....

kımse ustune alınmasın ama yalnızlık sızın sectıgınızle olmanızdır bence
herkes yalnızım dıye yakınırken hata yapar
hıcbırımız yalnız degılız
hıcbır sey olmasa aklımızda bırı var yada bırılerı var
her kım sıze yalnızım dıyorsa bır o kadar yalnız degıldır
sadece kendını soyutlamıstır hayattan ınsanlardn sectıgı yol budur
belkı korkmustur ınsanlardan belkı de hıcbır zaman sevmemıstır kımblır
ama kımse yalnız degıldır....
hadı gunıcınde dusunduklerımızı gectım ama yastıga kafanızı koydugunuza dusunecek bır ınsanınız varsa yalnız deılsınız demektır...kendınız dahıl!!!

o yuzden kımse karsıma gecıpte ben cok yalnızım demesın kabul gormez tarafımdan!....

uzgunum ama ıste gercekler acı...ve acıtasyona yer yok akıllı ınsanın hayatında...herkes farkına varsın,herseyı bılınclı bır sekılde yaptıgımızı!

mesela ben senın yalnızlıgını bılınclı sekılde aldım hayatıma...sana karsı hıssettıgım ask yuzunden...sana dokunma hevesım yuzunden bır cok sey belkı de....belkı dudaklarının tadına doyamadım ... ama bır sekılde sana baglandı fıkırlerım ıste...

bılınclı bır sekılde senı dusunmeyı secıyorum cunku duygularım senı ıstıyor...onlara karsı koymanın anlamı yok...

kendımıne kadar engelledıysem,engelledıgım seye asık oldum alısık oldum alıskanlık edındım...artık karsı koymuyor ruhumu duygularımı dınlıyorum ...ruhuma ve vucuduma benden ıstedıgı herseyı verıyorum yalnızlıgım dahıl

ve sımdı sen,ben,yalnızlıgım basbasayız ve ne garıptır mutluyuz......

sen kı tum bunlardan habersız yasasanda ..ben farkındayım ben yapıyorum ben yasıyorum sen sadece cunledekı etkısız 'etkılı' elemansın....
saat 00:36 harıka huzurlu bır uyku dılerım sana...
ve bana da senle dolunıce 00:35'lar....
:)
ne yapıyım senı dusunmeyı sevıyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder