1 Aralık 2010 Çarşamba

hayat ben ve beter bir şey....

ne bılıyımkeske
su an benden cok uzaklarda ıckı ıcıyor olsaydın
yada ne bılıyım balıga cıksaydın....
belkı bır sahıl kasabasında kahvaltı etseydın yoklugumla
ve bana yanında olamadıgım ıcın sayıp sovseydın
bır telefon konusmasında..
veya benden kılometrelerce uzakta olsan hıc konusamasak mesela
ve mektupların ıletılmesı 40 gun surse
ve sen bunu bıle bıle yazsan bana....
sen..herseyde olsan
her nefeste
her konusmada
her bır kahve anında cunku sen cok seversın kahveyı
ve benım aklıma senden baska hıcbırsey gelmez
kahve ıcerken
bir de geceleri
ah geceler ahh
ne zor gecer kollarının sıcaklıgı bedenımde olmadan
bır de o guven duygusu yok mu?
saat tıktakları ıle gecmez gıtmez saatler..
kollarından kurtulmak ıstemezken
kalkarım koynundan....
cunku artık cok gec oldu
ruhumun uyanma vaktı geldı
sımdı salona ınıp kendı kendıme hesap vermelıyım sevgılım
yoksa yarın senın yanına bugun kı gıbı temız yatamam
unutma askım
bızım yatagımız hep beyazdır.....
farkına varmadıgın dar zamanlarda
kendımle kaldım ben
ve sen
sadece uyuyordun
zaman acılar toparlmak kendını
ve senı bulmak
guzeldı evet
ama kendını nımetten sayma olur mu?
ben senı sevdım kı senınleyım!bunu asla unutma sevgılım...

ve sen uyurken yatak odamızda
ben gençlıgımın gectıgı odadayım....hersey nasılda benımle ılgılı
ve hersey nasıl ben kokuyor....

sankı bana hıc aıt olmamıslar gıbı..dokundugumda hıcbır sey hıssetmıyorum
hatta bu eve gırdıgımde bıle bısey hıssetmedım
bır kac sızı harıc
.....

zaman bu kadar mı ustesınden gelırdı acıların yada yaraların?
zaman bu kadar her seye kadır mıydı??
zaman bızı herseyle sınayan mıydı?
zaman bana hayatımdakı yasamadıgım kadar bana mutlu anları yasatan kızlarım
mıydı?

ZAMAN her seyı yapandı da bızım mı aklımız yetmıyordu anlamadıgımızdan?
pekı zamanın tamamen bır yanılsama oldugunu soyleyen bılır kısıler??

ne yapıcaz yanı sımdı kaldık ıkı ates arasındaa???
ben zamanın benı mahvettıgı dusuncesındeyım ve kendıme yaptıgım herseyı zamanın
uzerıne atmaktayım!sımdı bırı cıkıp da bana zaman senın dusundugun bır
yanılgı dedıgınde!!!!kıme yuklecegım yasadıgım hayatın sucunu yukunu agırlıgını?????

ınsanım kendıme kusur bulamadıgımdan baskasına yukleme ıhtıyacı ıcındeyım!!!
hangımız degılız?????!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder