27 Mart 2010 Cumartesi

Yokluğunda Bir Özlem Aniden Gelen Ve Acıtan....


Bugün 27 Mart2010....
Tüm gün aklımdaydın...Uyandım seninle aniden...Anlam veremedim bir türlü.Seni düşünmeyi geciktirdim durdum gün boyu,ta ki saatler gece olana dek.Bie de şarkılar gelince üst üste, acıtan bazı şeyleri farketmeye başladım....
Artık kimse seni sormuyor biliyor musun sevgilim?.... Eskiden hiç olmazsa; ' arıyor mu seni hiç?' yada 'konuştunuz mu bir daha?' sorarlardı...
Hiçbir 22 Ağustos eskisi gibi değil artık...Ya da hiçbir 22 haziran....
En çok hastayken yogunda olsan yanı başımda olmadı özledim...Bir de her telefonu 'aşkım' diyerek açışını...

Bayılana kadar güldüğümüz, sabahlara kadar dertleşmelerimiz....
Kadıköy'de bir cafede otururken, hiç tanımadığımız bir kadının yanımıza gelip ikimizinde omuzuna dokunup 'çok tatlısınız maşallah size' demesi....

Bak yine tutamadım acemi gözyaşlarımı...Adını duyunca intihara eğilimleri artıyor ve dayanamayıp atıyorlar kendilerini yorgun gözlerimden....


Sevgilim....Bugün seni aniden özledim..Yalan değil çok sene geçti, bir çok yabancı ve bilmediğimiz anılar geçti,ne sen benimkilerden haberliydin ne de ben seninkilerden...Keza bu hala kıskançlıkla kıvranmama sebep oluyor...


Neyse sevgilim...sen kazandın ve dedim ki ben;istemeden, mecburen, ayaklarımı sürüye sürüye, YOLCU YOLUNDA GEREK...Ve gittim bunu istedin...Seni sevdim ve her zamanki gibi sen nasıl mutlu olacaksan öyle yaptım.....


Umarım şu an beni hissediyorsundur.....Umarım....

1 yorum:

  1. ......... 10 ocak 2011 cok acayip bir pazartesiii.....

    YanıtlaSil