1 Mart 2010 Pazartesi

Atilla İlhan 'elimden tut yoksa düşeceğim yoksa bir bir yıldızlar düşecek....'dediğinden beri dertteyim...ya ben sevince tutamazsam yıldızları? yada yıldızlara tutunacak kadar aşık değilsem??
Çok usandım...Çok terledim...Çok emek sarfettim..Ama beceremedim onun gibi aşık olmayı...yada becerdim sandım ama yanıldım...

Çok çok çok aşık oldum....çok kelimesinin ötesinde; acı çektim....aşkın ne kadar yaraladığını bilmeksizin atladım aşka ....yaralandım...bir tek ben değilim tabii ki aşk acısı çeken...Haşa...
Herkesin bir aşk derdi vardır elbet...benim aşk hikayem sizinki kadar acı, biraz can yakıcı ve biraz saçma...her aşk hikayesinde fındık kabuğunu doldurmayan bir durum vardır...benım aşk hikayemde de var bu....bir hiç uğruna bitmiş büyük bir aşktır bu...yada ben oyle sanmaktayım...kımbılır...benım dusundugumle askımı yasadıgım adamı dusuncelerı bır olmayablır...ve tabıı kı de olmayacaktır...eger aynı fıkırde olsak hala beraber olurduk zaten...

Benım yasadıgım sudur;ask acıtır....cok acıtır...kımseye acınızı anlatacak kelıme bulamazsınız...bırı gelır !ıyı oldu hayırlı bırı degıldı' der ona kızarsınız....ama o gıtmıstır onun hayırlı deyıp dememesını takmazsınız acınız buyuktur...asık oldugunuz sevdıgınız ınsan gıtmıstır....

Artık her gun senı koklayamayacağım ve senın güzel tenine dokunamayacağım sevgilim ....çünkü sen gittin....

bu bana yetmedi saadece sana dair bir yazı yazıcam ilerleyen günlerde....

Canımı o kadar yaktın ki...Sanki sana ciltlerce yazsam da olmıycak gibi...
Ama yazıcam aşkım bekle....
.....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder